Rakenna kuntosalilla 
helposti hoikempi ja terveempi
keho 19 vuotta treenanneen kokeneen personal trainerin ohjeiden avulla

Oletko aina lykännyt kuntosalinharjoittelun aloittamista?

  • angle-right
    Kuntosaliharjoittelun aloittaminen voi tuntua pelottavalta jos lihaskunto on huono tai kropasta löytyy kipukohtia.
  • angle-right
    Kymmenien erilaisten laitteiden käyttö voi jännittää. Joskus myös painojen valitsemisen vaikeus askarruttaa. 
  • angle-right
    Tämä kurssi antaa sinulle kaiken tarvitsemasi kuntosaliharjoittelun aloittamiseen, koska ohjeeni perustuvat asiakkaillani todistetusti toimineisiin ja tutkittuihin treeniperiaatteisiin.

Moi, olen Jyri. Personal trainer, ravintovalmentaja ja voimavalmentaja.

Haluan saada SINUT innostumaan saliharjoittelusta!

Liian kauan on toitotettu pelkästään aerobisen peruskuntoilun terveyshyötyjä. Nyt on aika ottaa mukaan myös voimaharjoittelun tuomat hyödyt, joita ei muista lajeista saa. Suunnittelin tämän verkkovalmennuksen koska:

  • Huomasin, että on paljon ihmisiä jotka arkailevat kuntosalin aloitusta
  • Monissa treeniohjelmissa on teknisesti liian vaikeita liikkeitä - on parempi aloittaa helpommista liikkeistä ja rakentaa toimiva keho ensin
  • Monella laihdutusasiakkaallani on ollut selvä tarve kuntosaliharjoittelulle. Voimaharjoittelu parantaa laihdutustulosten pysyvyyttä ja on todella tehokas laihdutusliikunnan muoto.
  • Monella asiakkaallani on ollut selkeitä heikkoja kohtia lihaksistossa, jotka ovat aiheuttaneet kipu- ja jumitiloja ja arjen askareiden vaikeutumista
  • On myös asiakkaita, jotka ovat ostaneet harjoitusohjelman, mutta eivät ole aloittaneet sitä tarpeettoman jännittämisen tai itsensä epäilemisen takia
  • Erään naisasiakkaani suusta: "Kehonhallintani on aina ollut huono. Koulun liikuntatunneista lähtien jännitin voimaharjoittelua, koska en saanut tehtyä ollenkaan tavallisia punnerruksia. En pitänyt sitä ollenkaan omana lajinani. Valmennuksessa olen saanut kehonhallintani aivan uudelle tasolle, ja pystyn nostamaan maastavedossa selvästi yli oman kehonpainoni lattialta täydellisellä tekniikalla. Lisäksi pystyn juoksemaan (lempilajini) nyt selvästi paremmalla tekniikalla pitemmälle ja helpommin. 


Saavuta todistetut hyödyt ilman huippu-urheilijamaista treeniä

Kurssilla opetetut perusperiaatteet ovat tuottaneet tuloksia asiakkaillani vuosien ajan. Monilta on hävinneet selkä- ja polvikivut. Lähes kaikkien ryhti on parantunut, ja hartia- ja niskajumit ovat jääneet unholaan.


19 vuoden treeniurani ja yli 5 vuoden valmennusurani on opettanut minulle tärkeimmät perusperiaatteet, jotka opetan sinulle nyt. Kun yhdistetään kuntosaliharjoittelun tieteelliset periaatteet kokemukseeni, saadaan kasaan erittäin tehokas paketti.


Saadaksesi hyötyjä kuntosaliharjoittelusta ET TARVITSE 4 tuntia treeniä viikossa. Saat hyviä tuloksia jo kahdella 30-45 minuutin treenillä – kunhan seuraat kurssilla läpikäytyjä ohjeita ja treeniohjelmia. Saat ohjelmat kaupan päälle.

Kerron myös miten käytät liikepareja helposti, sillä liikeparien käyttö lyhentää treenin kestoa. Liikeparit ovat kiireisen paras kaveri.

Tätä et ehkä tiennyt! Oikein tehty kuntosaliharjoittelu on tehokkaimpia rasvanpolttotreenejä, koska se voi lisätä kalorien kulutusta jopa 100-900kcal vielä treenin jälkeisinä päivinä treenin aikana poltettujen kalorien lisäksi​​!


Yleinen myytti uskottelee kuntosaliharjoittelun luovan ”pölkkymäisen” ja lihaskimppumaisen kehon – tämä on todellakin vain myytti. Katso vaikka erään asiakkaani tulokset valmennuksessani alta: oikeaoppinen treeni tekee kehosta urheilullisen.

Kuntosaliharjoittelu on yksi parhaita terveysliikunnan muotoja

Kuntosaliharjoittelu on yksi parhaita terveysliikunnan muotoja. Tutkimuksissa on todettu, että lihasvoiman määrä on vahvassa yhteydessä pitkään ikään – ja vähäinen lihasvoima liittyy ennenaikaisen kuoleman riskiin.


Jos teet istumatyötä, pakaralihaksesi saattavat ”uinua” ja lonkankoukistajasi olla jännittyneet. Kroppa ei tykkää tästä tilasta ja saattaa kipuilla turhaan.


Kuntosaliharjoittelu on paras liikuntamuoto korjaamaan pakaroiden aktivaatiota ja lonkkien jäykkyyttä, koska kuntosaliharjoittelu harjoittaa kehoa erittäin monipuolisesti. Toinen myytti väittää, että kuntosaliharjoittelu jäykistää.

 

Asia on juurikin päinvastoin: oikein tehty kuntosaliharjoittelu itse asiassa parantaa liikkuvuutta! 

Paljastan vielä yhden virheeni jonka tein aikoinaan. Vuosia sitten luulin, että kaikkien tulee aloittaa saliharjoittelu tekemällä raskaita kyykkyjä, maastavetoja ja penkkipunnerruksia. Eli niitä innokkaiden punttaajien käyttämiä lempiliikkeitä.

 

Nopeasti kuitenkin tajusin, että tavalliset ihmiset tarvitsevat paljon enemmän tasapainottavaa, ryhtiä korjaavaa ja keskivartaloa vahvistavaa treeniä, jotta heidän olonsa ja kehonsa toiminta paranisi arjessa.

Kun nämä asiat on ensin tasapainotettu, on keho valmis lähes mihin tahansa liikuntasuoritukseen ja etenkin toimimaan arjessa oikein ja terveellä tavalla.

Näitä ominaisuuksia treenataan treeniohjelman avulla, jonka saat ilmaiseksi kurssille osallistuttuasi.


Kaikkien lajien urheilijat hyötyvät kuntosaliharjoittelusta – oikeaoppinen voimaharjoittelu parantaa jopa maratonaikaa tutkitusti.

Kuntosalin hyödyt saat kun opit treenaamaan helposti valmennuksen ohjeiden mukaan

Hyppää mukaan tälle kurssille! Voimaharjoittelu kuntosalilla voi olla hyvin yksinkertaista. Nyt ensimmäistä kertaa Suomessa on saatavilla verkkovalmennus, joka opettaa kuntosaliharjoittelun periaatteet nopeasti ja ytimekkäästi. 

paper-plane-o

Kuntoharjoittelun aloittamista ei tarvitse jännittää, se voi olla helppoa ja yksinkertaista. Aloittelijat ovat tervetulleita kaikille saleille!

bullhorn

Älä usko kuntosaliharjoittelusta kiertäviin myytteihin. Suurin osa niistä ei pidä paikkaansa. Rakenna terve, hoikka ja sporttinen keho salilla.

lightbulb-o

Hankalia liikkeitä ei tarvitse tehdä alussa ollenkaan. Tässä valmennuksessa keskitytään tehokkaiden ja helpompien liikkeiden oppimiseen. 

19 vuoden kokemukseen ja lähemmäs 2000 valmennustuntimäärään perustuva

NOHEVAN NOVIISIN SALISTARTTI


Kurssin avulla pääset alkuun vauhdilla ja super-edullisesti. Kurssin käytyäsi ymmärrät seuraavat asiat:

  • Kuntosaliharjoittelu on yksi parhaita liikuntamuotoja laihduttajalle
  • Kuntosaliharjoittelu on paras tapa parantaa lihastasapainoa ja rakentaa arjessa toimiva keho 
  • Lihastasapainon ja esimerkiksi ryhtilihasten vahvistuminen voi vähentää kipuja ja jumeja kehossa
  • Kuntosaliharjoittelu parantaa ryhtiä ja voimaannuttaa - ryhdikkäästi seisova ihminen on terveen näköinen
  • Voiman ja lihaksen määrän sopiva lisääntyminen ennustaa pitempää elinikää
  • Kuntosaliharjoittelu auttaa tekemään laihdutustuloksista pysyviä - lihas polttaa lisäkaloreita levossa ja käyttää syömiäsi kaloreita vyötärölle varastoimisen vyötärön sijasta
  • Kuinka harjoittelu voi parhaimmillaan olla erittäin yksinkertaista ja melko lyhytkestoistakin
  • Ja paljon muuta...
  • 1
    Voimatasosi nousee ja jaksat nostella raskaitakin tavaroita, vaikkapa lapsiasi arjessa helposti
  • 2
    Liikkuvuutesi ja ryhtisi paranee ja jopa pelkkä seisominenkin tuntuu helpommalta ja miellyttävämmältä
  • 3
    Valmennus voimaannuttaa. Itsetunto kohoaa, kun huomaa jaksavansa nostaa painavampia painoja salilla. Voima voimaannuttaa!

Ensimmäinen kuntosalikurssi joka on suunniteltu täysin aloittajille.

Koska kurssi on suunniteltu erityisesti täysin aloittelijoille, aloittelija saa kurssista eniten hyötyä.
Enää sinun ei tarvitse jännittää kuntosaliharjoittelun aloittamisen vaikeutta, vaan saat kaiken tarvitsemasi tältä kurssilta ja vielä kaupan päälle valmiin treeniohjelman videoineen ja suoritusohjeineen.

Harjoittelun aloittaminen voi tuntua hankalalta tai jopa pelottavalta

Kuntosaliharjoittelun aloittaminen voi tuntua pelottavalta. Lihaskuntosi ja voimasi voi tuntua olemattomalta tällä hetkellä. Miten voit jaksaa nostaa mitään painoja? Huoleen ei ole aihetta, koska sinä nostelet sinulle sopivia painoja! Naapurin Kallen 200 kilolla ladattuun tankoon ei tarvitse koskea.


Kymmenet erilaiset laitteet jännittävät - miten osaat käyttää niitä? Vain kourallisella liikkeitä pääsee hienosti alkuun. Kurssilla opetan myös maailman yksinkertaisimman tavan valita liikkeet salilla.


Kuntosaliharjoittelun aloittaminen on yllättävän helppoa, kunhan ottaa sen ensimmäisen askeleen osallistumalla valmennukseen ja oppii muutama tärkeän seikan harjoittelusta.


Kerron vielä yhden tärkeän asian sinulle! Mitä huonompi kuntosi on nyt, sitä NOPEAMMIN kuntosi kohoaa ja kehosi muuttuu, kun aloitat kuntosaliharjoittelun! Etkä edes tarvitse mitään tapporääkkiä, koska rauhallinen aloittaminenkin tuo takuulla tulosta. Jokainen säännöllisesti liikkuvakin hyötyy painoharjoittelusta – siitä saa nimittäin hyötyjä, joita ei muista liikuntamuodoista saa.


Tämä kurssi auttaa sinut alkuun kuntosaliharjoittelussa mahdollisimman nopeasti ja helposti.

Tämä kurssi on ainoa laatuaan - ja voit katsella sen kotisohvaltasi


Tämä kurssi on ainoa laatuaan - samanlaista kurssia ei ole Suomessa missään. Kurssi on ainutlaatuinen myös siksi, koska olen yhdistänyt valmennus- ja treenikokemukseni huippu-urheilijoiden voimavalmentamiseen keskittyvien käymieni koulutusten opit.

Tavan tallaajalla pätevät täysin samat toimivan ja terveen kehon luomisohjeet kuntosalilla kuin huippu-urheilijoillakin (mutta treeni ei tietenkään ole rankkuudeltaan urheilijan treeniä, joten ei huolta!)

Nyt voit aloittaa kuntosaliharjoittelun perusteiden oppimisen kotisohvaltasi ja perusteet opittuasi siirtyä treenaamaan salille kurssin mukana saamasi täysin videoidun treeniohjelman avulla. Tämän helpompaa alkuun pääseminen ei ole koskaan ollut.


MITÄ MUUT OVAT SANONEET VALMENNUKSESTA

“Tämä kurssi on todella kattava tietopaketti kaikille kuntosaliharrastusta miettiville. Aloittelija pääsee kurssin ohjeilla pitkälle. Kun kuntosaliharjoittelun sanasto ja laitteet ovat jo tuttuja kotisohvalla videoiden avulla opittuna, on kuntosaliharrastajan maailmaan helppo solahtaa.

Hieman pidempään kuntosalilla käynyt kuntoilija saa myös kurssista paljon irti. Kurssilla nimittäin oppii, miten voi järkevästi valita liikkeitä itselleen ja minkälaisia uusia liikkeitä voisi kokeilla. Valmiiden ohjelmien ja tarkkojen tekniikkavideoiden avulla pääsee aloittamaan koko vartalon treenaamisen.

Aloittelija pidä varasi, sillä saatat innostua ja kohta huomaat ajattelevasi: koska pääsen salille :)!"

Pia Kosonen

KM Yleisen ja aikuiskasvatustieteen maisteri

PT Personal Trainer Trainer4You

”Aloitin yhteistyön Jyrin kanssa, tavoitteenani päästä mahdollisimman kovaan fyysiseen kuntoon. Toimiminen jalkapalloerotuomarina on joskus henkisesti haastavaa ja vaatii fyysisesti monipuolisia ominaisuuksia. Jyrin valmennuksessa olen saanut todella paljon buustia molempiin edellämainittuihin osa-alueisiin ja paljon muuhunkin."

Valmennukseni aikana saavutettuja tuloksia:

  • Paino 91 kilosta 85 kiloon (nykyinen elopaino)
  • Lihasmassa lisääntyi 3,4kg
  • Rasvaprosentti 19 prosentista 9,9 prosenttiin (nykyinen)
  • Maastavedon tulos 90 kilosta 160 kiloon
  • Takakyykyn tulos 70 kilosta, 140 kiloon
Joonas 

31v.

Jyrin valmennuksessa olemme käyneet läpi ravitsemukseen, elintapoihin ja voimaharjoitteluun liittyviä asioita helposti lähestyttävällä, ihmisläheisellä otteella. 


Tulokset puhuvat puolestaan: Rasvaprosenttini on pienempi, kehonkoostumus on parantunut ja minulle diagnosoidun tarkkaavaisuushäiriön oireet ovat lievittyneet huomattavasti valmennusjakson aikana. Suosittelen Jyriä lämpimästi kaikille!”

Sani

24v.

Aloita harjoittelu yhden lounaan hinnalla ja lähde mukaan NYT

Sinulla on vain yksi keho loppuelämäsi ajan. Haluatko viettää aikasi terveessä, hyvältä tuntuvassa ja hoikemmassa kehossa vai lykkäätkö kuntosaliharjoittelun aloitusta hamaan tulevaisuuteen?


Saat vielä kaupan päälle aloittelijoille sopivan harjoitusohjelman, jota voit tehdä 1-4 kertaa viikossa. Saat kaikkiin ohjelman liikkeisiin video-ohjeet ja sanalliset ohjeet. Pelkän ohjelman normaalihinta on 75€.

100% Rahat Takaisin Takuu

LISÄÄ KOMENTTEJA JYRIN VALMENNUKSESTA

Juha Vuorinen

“Tutustuin muutaman vuosi sitten ravinto- ja voimavalmentaja Jyri Mäkiseen, jonka selkokielinen ja maanläheinen tapa neuvoa ihmisiä teki minuun lähtemättömän vaikutuksen. 

Olen ollut tänä keväänä yhdessä elämäni hurjimmista työpyörityksistä ja täytyy sanoa, että ilman Jyrin ohjeita olisi saattanut jäädä moni homma hoitamatta."

Juha Vuorinen

Kirjailija

Jyri Mäkinen

Nohevan Noviisin Salistartti

ja Suomalaiset kuntoon!

-valmennusten kehittäjä

Tietoa valmentajasta

Olen intohimoinen valmentaja, jolle tärkeintä on asiakkaiden tosielämän tulokset. En pidä yhtään "vähän sinne päin" -ohjeiden antamisesta, vaan haluan että ohjeeni todella toimivat. Yhdeksäntoistavuotinen treeniurani ja yli viiden vuoden valmennuskokemukseni on opettanut minulle tärkeimmät tuloksekkaan ja turvallisen harjoittelun periaatteet. 


Ymmärrän hyvin kuntosaliharjoittelun aloittamisen hankaluutta ja siksi suunnittelin tämän kurssin: halusin näyttää, kuinka yksinkertaista harjoittelu voi oikeasti olla ja saada aloittelijoita aloittamaan suuria hyötyjä tuottavan kuntosaliharjoittelun. Haluan laskea kynnystäsi aloittaa!


Koulutustaustaani:

  • Tietotekniikan Insinööri, Helsingin ammattikorkeakoulu Metropolia (ent. Stadia)
  • PICP Level 1,  Lontoo 2011 (personal trainer ja voimavalmentajakoulutus)
  • PICP Level 2,  Lontoo 2011
  • PICP Level 3, Manchester 2014
  • PNOK 1, Painonnoston ohjaajakoulutus, Helsinki, 2016
  • PIMST, Halmstad 2012 (Poliquin Instant Muscle Strengthening Techniques)
  • Optimoi voimantuotto, 2015, Juha Hulmi PhD, Timo Haikarainen LitM, Tuomas Rytkönen LitM


Vaikka et aloittaisi treenaamista heti, tule silti mukaan - saatat innostua

Vaikka kuntosaliharjoittelun aloittaminen tuntuisi vielä tämän sivunkin luettuasi hankalalta, tule silti mukaan. Vain yhden lounaan hinnalla saat koko kurssin ja opit siitä enemmän kuin viikkojen tai kuukauisen nettisurffailusta vastauksia etsien. 


Joskus pelkäämme uusia juttuja aloittaessamme täysin turhaan. Ja vain siksi, ettemme tiedä koko totuutta. Poistetaan yhdessä myytit ja pelot kurssilla, niin aloittaminen on helppoa. 

Tuntuuko kuntosalille lähteminen yhä ahdistavalta? Voit tehdä satoja liikkeitä kotonakin käsipainojen avulla

Jos kuntosalille lähteminen tuntuu vieläkin hieman etäiseltä ajatukselta, voit aloittaa treenaamisen kotonasi. Hankit vain säädettävät käsipainot kotiisi, ja kurssin ohjeiden avulla pääset alkuun treeneissäsi. Myöhemmin saatat innostua lähtemään salille kokeilemaan erilaisia laitteita. 

Mitä tämä kurssi ja kuntosaliharjoittelu ​opettavat sinulle

  • angle-right
    Turhaan pelottavat myytit ja syyt miksi ne eivät ole totta
  • angle-right
    Kuntosaliharjoittelun tosielämän hyödyt ja vaikutukset laihdutettaessa
  • angle-right
    Iän ja sukupuolen vaikutuksen treeniin
  • angle-right
    Kuntosalietiketin
  • angle-right
    Sopivan vaatetuksen
  • angle-right
    Kuntosaliharjoittelun sanaston
  • angle-right
    Salivälineet
  • angle-right
    Tärkeimmät laitteet salilla
  • angle-right
    Maailman helpoin tapa valita liikkeet
  • angle-right
    Tehokkaimmat perusliikkeet ja muut liikkeet
  • angle-right
    Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset
  • angle-right
    Tehokas harjoitusohjelma laihdutukseen, peruskunnon parantamiseen ja arjessa toimivan kehon luomiseen (2 versiota: matala kuntotaso, hyvä kuntotaso)
  • angle-right
    Perustietoa vatsaliikkeistä
  • angle-right
    Liikeparien käyttö harjoittelussa – tee treenisi lyhyemmässä ajassa
  • angle-right
    Tehokkaan harjoittelun nyrkkisäännöt
  • angle-right
    Ohjeet aloittelijan harjoitteluun
  • angle-right
    Liikkeiden oikean järjestyksen
  • angle-right
    Miten valita sopiva paino?
  • angle-right
    Eri tavoitteita varten treenaamisen
  • angle-right
    Oikeaoppisen lämmittelyn
  • angle-right
    Yleisiä tekniikkaohjeita
  • angle-right
    Esimerkkivideoita liikkeiden suorittamisesta ja lämmittelystä
  • angle-right
    Mitä tuloksekas treeni vaatii
  • angle-right
    Kuinka raskasta treenin tulisi olla
  • angle-right
    Kaikki harjoitusohjelmien liikkeet videoituna ja sanallisin ohjein

100% Rahat Takaisin Takuu

Tämä kurssi antaa siis sinulle kaiken tarvitsemasi kuntosaliharjoittelun aloittamiseen. Ohjeeni perustuvat asiakkaillani todistetusti toimineisiin ja tutkittuihin treeniperiaatteisiin.

Myös sinä saat tulosta ohjeitteni avulla, koska harjoittelu perustuu tutkittuihin periaatteisiin ja saavuttamiini tosielämän tuloksiin. Koska tiedän että ohjeeni toimivat, saat rahasi takaisin jos et ole tyytyväinen.

100% Rahat takaisin takuu


COPYRIGHT ©  VAHVEMPI.FI · REKISTERISELOSTE