Main Content

Ravinto

Parempien ruokavalintojen avulla kehoa voi ohjata terveempään ja vahvempaan suuntaan.

Lue lisää..
Liikunta

Liikunta ei ole vain laihdutustyökalu, se on välttämättömyys.

Lue lisää..
Uni

Unen laatuun panostaminen tekee vahvemmaksi ja edistää menestymistä kaikilla elämän osa-alueilla.

Lue lisää..
Stressi

Ymmärrä stressi, hallitse sitä, ja tule vahvemmaksi.

Lue lisää..

Aloita ilmaiskurssilla

Suomalaiset kuntoon!

Tämä ilmainen kurssi on yhteistyössä kirjailija Juha Vuorisen kanssa suunniteltu ja radiossakin kuulutettu hyväntekeväisyysprojekti: Suomalaiset kuntoon! Kurssilta saat runsaasti tietoa ja ohjeita vahvemman ja terveemmän elämän rakentamiseen. Kurssilla käsitellään yksinkertaisella tavalla ruokavalion muokkaamista terveellisemmäksi, stressinhallintaa, unenlaadun parantamista, liikuntamuotojen valitsemista ja tehokasta voimaharjoittelua. Saat myös kuuden viikon ilmaiset voimaharjoitteluohjelmat liikevideoineen ja ohjeineen. Kurssi sisältää myös tärkeää asiaa laihduttamisessa onnistumisesta.

Lataa kurssi

Mitä muut sanovat

  • Juha Vuorinen
    Tutustuin muutaman vuosi sitten ravinto- ja voimavalmentaja Jyri Mäkiseen, jonka selkokielinen ja maanläheinen tapa neuvoa ihmisiä teki minuun lähtemättömän vaikutuksen. Olen ollut tänä keväänä yhdessä elämäni hurjimmista työpyörityksistä ja täytyy sanoa, että ilman Jyrin ohjeita olisi saattanut jäädä moni homma hoitamatta.
    Kirjailija Juha Vuorinen
  • Valmennus sai tiimissämme hyvää palautetta.

    Suurimmat muutokset tapahtuivat liikunnan ja jääkaappimme puolella. Luennon jälkeen puhuimme paljon ravintoon liittyvistä aiheista ja keskustelu kävi ajoittain jopa kuumana. Saliohjaukselle oli selkeästi tilausta, koska uusia harrastajia on ilmaantunut useampi. Kuntosaliharjoittelun aloittaminen vaatii selkeästi ohjausta ja hyvin rakennettuja ohjelmia.

    Joukostamme löytyi liikunnallisesti eritaustaisia henkilöitä ja oli positiivista huomata, että jokaiselle löytyi tasoisensa ohjelma. Olemme huomanneet, että saliharjoittelu on jäänyt useammalle henkilölle säännölliseksi rutiiniksi. Välitsekkauksella oli suuri merkitys saliharjoittelun jatkumolle ja huomasimme, että muutamat henkilöt etenivätkin sen jälkeen ohjelmiensa seuraaville tasoille.

    Odotamme loppuluentoa innolla!
    Yksikön esimies Jussi Stolt – Helsingin Energia, terveys-, liikunta ja hyvinvointivalmennus
  • 100 % valmentajille ja personal trainereille suunnatun Hormonitoiminta käytännön valmennustyössä-kurssille osallistuneista suosittelisi kurssia muille. Osallistujat antoivat kurssille keskiarvoksi arvosanan 4,7 / 5.
    Hormonitoiminta-kurssin osallistujat
  • ”Painoa on pudonnut nyt noin kuukaudessa  6 kiloa. Vyötärönympärysmitasta on kadonnut reilut 10 senttiä (housut putoaa!) Olen siirtynyt kokoa pienempiin housuihin. Sormuksia voin käyttää koko ajan pitkästä aikaa. Sormet olivat ennen niin turvoksissa, että oli ihan mahdotonta pitää sormuksia. Nukkumisessakin on tapahtunut muutosta parempaan. Herään huomattavasti vähemmän per yö kesken unien. Ja montaakaan kertaa ei ole ollut totaalisen pahaa vaikeutta nukahtaa.”

    Tulos:16 kilon painonpudotus (70 kg –> 54 kg) reilussa viidessä kuukaudessa.
    Irene 47v
  • ”Aloitin yhteistyön Jyrin kanssa tavoitteenani päästä mahdollisimman kovaan fyysiseen kuntoon. Toimiminen jalkapalloerotuomarina on joskus henkisesti haastavaa ja vaatii fyysisesti monipuolisia ominaisuuksia. Jyrin valmennuksessa olen saanut todella paljon buustia molempiin edellämainittuihin osa-alueisiin ja paljon muuhunkin.

    Koska koko kehoni toimii paremmin, olen myös huomattavan paljon energisempi, mikä auttaa jaksamaan niin treeneissä kuin arjessakin. Iso asia on ollut pitkään jatkuneen stressini hallintaan saaminen. Myös unenlaatuni on parempi, mikä on todella merkittävä asia urheilijalle ja kaikille muillekin. Jyri on valmentajana auttanut minut täysin uudelle tasolle urheilijana mutta kaikessa on huomioitu myös ihminen tekemisen takana. Suosittelen.”
    Joonas 30